فقط تو...

جاده آرزو های کاغذی

روزی .... جایی .....در راهی ....من بودمو خودم

 به آسمان آبی و بی کران نگاه می کنم،

این بار نه بی صبرانه در آرزوی بارش باران باطراوت تو مانده ام 

ونه امیدوار به تابش دلچسپ وگرم آفتابم:

این بار مدهوش بوی خوش گل های رنگارنگ زمین زیبایت 

هم نیستم:

این بار تنها منتظرم تا صدایم کنی و از من بخواهی که برای خودت:

تنها برای خودت ، آرام آرام آرزویم را بگویم .

این بار فقط می خواهم صدای مرا از میان تمام صدا های هستی

صاف صاف بشنوی : فقط بشنوی که می گویم:

 

                                                                  مرا در آغوش بی نهایتت گیر .

 

 



نظرات شما عزیزان:

farzaneh
ساعت10:07---29 خرداد 1391
عید مبعث مبارک یه سر بزن آپم دوست عزیز

farzaneh
ساعت9:31---24 خرداد 1391
سلام دوست عزیز امروز یه مهمونی داریم از شما هم دعوت میکنیم با اومدن و نظر دادن مهمانی ما رو نورانی تر کنید
با سپاس فرزانه


farzaneh
ساعت13:10---20 خرداد 1391
ای دوست دلت همیشه زندان من است
آتشکده عشق تو از آن من است
آن روز که لحظه وداع من و توست
آن شوم ترین لحظه پایان من است

به من هم یه سری بزن


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ دو شنبه 15 خرداد 1391برچسب:فقط تو , آسمان , گل , زیبا , آغوش ,

] [ 15:33 ] [ محدثه ]

[ ]

مجله اینترنتی دانستنی ها ، عکس عاشقانه جدید ، اس ام اس های عاشقانه